23 mei 2015 tot 25 mei 2015 Roparun Cofely Team

ZSL-partner Cofely liep in het weekend van 25-25 mei de langste non-stop sponsorestafetteloop ter wereld. ZSL verzorgde de in- en externe communicatie.

ZSL-partner Cofely liep in het weekend van 25-25 mei de langste non-stop sponsorestafetteloop ter wereld: van Parijs naar Rotterdam De opbrengst wordt ingezet om het leven van mensen met kanker te veraangenamen. In totaal legden de acht Cofely-runners een afstand van 520 kilometer af en werden begeleid door collega’s op de fiets, in busjes en op diverse rustplekken langs de route. De toeschouwers maakten het tot één groot feest. ZSL helpt Cofely door de on- en offline communicatie rond dit evenement te verzorgen.

Na ruim 48 uur lopen, liep het team op 25 mei gezamenlijk over de finish op de Rotterdamse Coolsingel en werd tijdens het aansluitende eindfeest het uiteindelijke bedrag bekendgemaakt. Dit sponsorgeld wordt samengebracht door zakelijke partners, personeelsleden en iedereen die een bijdrage wil leveren aan het motto van de Roparun: "Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".