23 januari 2015 Indoor Trail Zeeland

Een sportieve en gezellige uitdaging voor bedrijven, sportteams en vriendenteams. Elk team loopt 4 x 3 ronden (2.100 meter). Een team bestaat uit maximaal vier lopers, maar met twee of drie lopers kun je ook meedoen.

Dit jaar vind de teamestafette plaats direct voor de afsluitende finalewedstrijden van de lopers en MTB'ers. Dus na afloop van je eigen prestatie, kun je als team gezamenlijk nog genieten van topsport op hoog niveau!

Helaas heeft de organisatie moeten besluiten te stoppen met de organisatie van de Indoor Trail Zeeland.

Ze vinden het ontzettend jammer. Het was erg leuk om dit te organiseren, maar alles bij elkaar opgeteld heel veel werk, een groot financieel risico en naar onze mening over het geheel toch niet voldoende aangeslagen bij de originele doelgroep; de lopers/sters, die er toch heel veel zijn in Zeeland. Het evenement voor de scholieren was gelukkig wel een groot succes.

De organisatie wil bij deze alle sponsoren bedanken voor de steun de afgelopen jaren. Verder willen ze alle vrijwilligers bedanken die ons hebben geholpen. Zonder hen was dit evenement niet mogelijk geweest.