6 juni 2015 tot 7 juni 2015 Eventing | Vrouwenpolder

Eventing Zeeland in Vrouwenpolder, het paardenevenement van Zeeland voor iedereen die van paarden houdt en/of zin heeft in een leuk dagje voor het hele gezin.

Eventing is het paardenevenement van Zeeland

Eventing Zeeland (een evenement van Stichting Promoting SGW Zuidwest) richt zich als middelgroot-groot paardenevenement in Zeeland op een gezellig, laagdrempelig, familie-evenement op het terrein van Manege De Eendracht te Vrouwenpolder. Zeeuws Kampioenschap (twee van de vier categorieën) worden verreden tijdens EZ en het evenement betreft ongeveer 250 vrijwilligers waarbij ongeveer 1000 bezoekers over twee dagen worden verwacht. Dit kampioenschap moeten ze delen met Eventing Westdorpe. Op zaterdag is er een kleine bijeenkomst in de voor van Business to Business. Tijdens deze 2 dagen verwachten ze ongeveer 1000 bezoekers. Verder maakt de organisatie gebruik van vrijwilligers (+/250) via eigen vereniging.

Dit alles betreft een enthousiaste organisatie die zich inzet om een breed publiek over de eventingsport te informeren, en daarbij deze prachtige tak van paardensport te promoten bij (potentiële) ruiters en amazones.