5 augustus 2016 Badminton clinic Virgil Soeroredjo

Onder onze Facebook fans hebben wij een badminton clinic verloot die is gegeven door Olympiërs Virgil Soeroredjo.

Afgelopen mei hebben wij een speciale actie gehouden op Facebook. Het aantal likes op Facebook is de laatste maanden enorm toegenomen. Wij zijn daar ook erg blij mee! Om onze likers te bedanken hebben wij een like en deel actie georganiseerd. Omdat dit jaar natuurlijk in het teken staat van de Olympische Spelen, vonden wij het toepasselijk om een Olympische prijs te verloten. Bij 1000 Facebook likes hebben wij daarom twee badmintonclinics verloot die worden gegeven door Olympisch badmintonner Virgil Soeroredjo.

Virgil is meerdere malen Surinaams Kampioen badminton geworden en speelde de afgelopen jaren veel internationale toernooien. Ook in Nederland is hij geen onbekende. Virgil was de afgelopen jaren actief in de Nederlandse Eredivisie. Daarnaast kwam hij tijdens de Olympische Spelen van 2012 in Londen uit voor Suriname.

Op vrijdag 5 augustus heeft Virgil de badmintonclinic verzorgd in Kamperland. Prijswinnaars Desiree Francke en Paul Feenstra hebben beide zeven personen meegenomen die hebben genoten van deze prijs.

Voor de aftermovie klik hier: https://www.youtube.com/watch?v=Uw3l_8uebPk&feature=youtu.be