3 november 2015 tot 5 november 2015 Contacta 2015

ZSL staat dit jaar wederom op dé beurs voor het Zeeuwse zakenleven. Samen met Randstad, Delta Lloyd, Icon Broadcast Group en Funding Applicatieontwikkeling BV zetten wij talent in beeld. U dus ook!

Op 17 september tijdens Film By The Sea stond Stichting ZSL in de spotlight. Nu is het uw beurt! U en uw organisatie staan centraal op onze Contacta-stand die we delen met onze partners Randstad, Delta Lloyd, Funding Applicatieontwikkeling BV en Icon Broadcast Group met als thema: Kracht Van Connecties.

In onze professionele filmstudio zet u uzelf of uw bedrijf in de spotlights.

Maak een sollicitatiefilm, kerstgroet of team/bedrijfspresentatie

Tegen een donatie vanaf €25 krijgt u een professioneel HD-filmpje met uw persoonlijke achtergrondafbeelding. Het team van Icon Broadcast Group staat garant voor belichting, geluid en natuurlijk beeld.

Met uw donatie steunt u bovendien het Stichting ZSL Talentenfonds!

4 november: bekendmaking finalisten Zeeland Seaports Stimulerings- & Aanmoedigingsprijs

Wereldkampioene Cross Triathlon Lindy van Anrooij uit Kapelle en zelf winnares van de prijs in 2014, maakt woensdagavond de drie genomineerden bekend van de prijs voor jong Zeeuws sporttalent. Aansluitend geeft Wietse Beerens - winnaar van de Scheldebeker 2014 - een korte toelichting over de plannen voor het historisch zwemevenement de Scheldebeker dat de komende drie jaar toewerkt naar een nieuwe oversteek van de Westerschelde in 2019.

Programma woensdag 4 november:
- 19:00 inloop met welkomstdrankje
- 19.15: welkom door Zeeland Seaports
- 19.30: bekendmaking nominaties Zeeland Seaports Stimulerings- en Aanmoedigingsprijs 2015
- Aansluitend Scheldebeker 2019 presentatie
- 20.00: netwerkborrel