Official partners

• Bewegingsplein Westduin
  • NORISK IT Groep

Evenementen partners

Kloosterboer Vlissingen      Rijkswaterstaat      Labojuice B.V.      Schelde Sports      Toversluis      Gemeente Veere      MEDIA58      Rituals      Rosier Nederland B.V.      Stichting Moerman Promotie Vlissingen      Watersportvereniging Arne      Stoffels Bleijenberg      Strandsport Zeeland      Koole Sport      Gemeente Veere      Els Swart Fotografie      Emergis      Aleco Sport Visions      Jachtclub Veere      Provincie Zeeland      JVOZ      Inversion      Delnoy & Partners Organisatie Advies      PZC      SCHNN      Viavox B.V.      Zorgsaam Zeeuws-Vlaanderen      Eredivisie Zeilen      Gemeente Sluis      NS International      Olympisch Netwerk Zeeland      Omnium      Rabobank Walcheren/Noord-Beveland      Stichting Zwemmen Langs Walcheren      De Ondernemer      Jachtwerf Oostwatering      Heineken      HC Walcheren      Omroep Zeeland      Bison International      Music and Sports B.V.      Sportshop Domburg      Sauer & Oonk Adviseurs & Notarissen      Strandwacht Vlissingen      Driekleur verzekeringen      NBB - Nederlandse Basketball Bond      Zeeland Nazomerfestival      Zeelandhallen      ANWB      BM Event Productions      Motor Enduro Vereniging Zeeland      EVE&      University College Roosevelt      RW Communicatie      Stichting Goes Marketing      SV Orion      Inceptio studentenbedrijf      Event-safe      CineCity      Moio Beach      Zeelandnet      Gemeente Goes      MOVES!      Hotel de Heeren      NHTV      Gemeente Middelburg      Stichting Promotie Veere      Primera Vlissingen      Scheldetheater Terneuzen      SSC De Poel      Stichting Sail de Ruyter      BV Volharding      SV Sluis      Turnschool Zeeland      Zeil- en surfcentrum Brouwersdam      Vroon      Indoor Trail Zeeland      Damen Shipyards Group      NOC*NSF      TT Catering & Partyverhuur      Welzorg      De Zeeuwse Verzekeringen      Challenger Zeeland      Middenstandsvereniging Veere      Pro-Ball      Stichting IBISS Foundation      Gemeente Vlissingen      Hogeschool Rotterdam      Fontys Hogescholen      Stichting Zeeuws-Vlaanderen 2014      Team Brunel      ZLM      Deltalent      BC Vlissingen      Museum Veere      Scalda      Hotel Brasserie de Leugenaar      Flower World      Administratie- en Advieskantoor Vis      Nationale Sportweek      Noordzee Hotel & Spa      Stichting Hendrick Avercamp