Dam-X special - partners Stichting ZSL
Dam-X special
DEZE KEER
Dam-X event Brouwersdam

Van 12 t/m 15 oktober 2017 vindt voor de 3e keer op rij DAM-X plaats. Hét watersport event op de Brouwersdam dat in het teken staat van zien, doen & beleven! Professionele freestyle windsurfers strijden om de Europese titel in de finale van het EK Freestyle Windsurfen (European Freestyle Pro Tour). Drie van onze windsurf talenten nemen deel aan deze finale wedstrijd. Kom jij Davy, Bodhi en Rick aanmoedigen op de Brouwersdam?

Naast het aanmoedigen van onze watersport ambassadeurs kunnen bezoekers ook terecht bij verschillende side-events. Zo is er de DAM-X funrace waarbij iedereen een wedstrijd kan varen waarin fun en het opdoen van ervaring de belangrijkste punten zijn, kennis maken met diverse (water)sporten en mee op een Robbentocht! Daarnaast is er een board sports market waar diverse sport en lifestyle merken hun allernieuwste materiaal en producten showen.

Het hoogtepunt van het weekend is het bijzondere Friday Night Event. Bezoekers kunnen genieten van spectaculaire shows en deelnemen aan activiteiten voor het goede doel A Seal zeehondenopvang en expo Stellendam. Dit alles onder het genot van een hapje, drankje, live muziek en relaxte deuntjes van de dj. Het evenementen terrein wordt deze avond aangekleed met de mooiste lichtjes wat zal zorgen voor een visueel spektakel! Tijdens het Friday Night Event wordt een speciale professionele windsurfer gehuldigd voor de geleverde prestaties!

Be there!

Meer info: www.dam-x.com