Rex & Quint Caminada

diverse malen in de top 3 tijdens Delta Combi wedstrijden in 2014

Volg mij op:

Talentboekbanner Rex & Quint

Wij zijn twee broers en schelen iets minder dan 2 jaar in leeftijd. We houden van zeilen en van water. Sinds we een paar weken oud zijn zitten we regelmatig op een boot. We wonen vlakbij het strand waar we vaak heen gaan om te wandelen met de hond, te voetballen of te zwemmen. In onze vrije tijd gaan we ook nog regelmatig met de mountainbike de duinen in. Er zijn nog veel meer sporten heel leuk. Helaas kunnen we niet alles.

We hebben allebei en aantal jaren in de Optimist gezeild. Daarmee hebben wij verschillende prijzen gehaald bij de Delti Combi wedstrijden. Een half jaar geleden zijn wij overgestapt naar de catamaran. Na drie weekenden catamaranzeilen werden we al overal tweede tijdens de Dragooncup. Onze ambitie is om eerste te worden bij de America's Cup Endeavour Hobie Regatta op Bermuda. Maar om deze droom te verwezenlijken hebben wij jouw hulp nodig! Wij zullen onze tickets naar en het verblijf op Bermuda zelf moeten bekostigen. Wij willen de kans die wij hebben gekregen om tijdens de meeste prestigieuze zeilrace in de wereld te varen tussen de 'Formule 1' van de zeiljachten, met beide handen aangrijpen. Je kan ons enorm helpen door te doneren op onze Talentboekpagina